Регіонали, геї, непрофесіонали – гордість ТК «Рада»!?

30 Июн 2015 14:18

Нове керівництво кишенькового рупору колишніх регіоналів, яким особисто опікується очільник Апарату ВР України Валентин Зайчук, відбивається від журналістських позовів.

Парламентський ТК «Рада» знову блефує. Цього разу в апартаментах Київської судової Феміди. Нове керівництво кишенькового рупору колишніх регіоналів, яким особисто опікується очільник Апарату ВР України Валентин Зайчук, відбивається від журналістських позовів. Колишні працівники телеканалу у судовому порядку відстоюють свою гідність та права, не бажаючи сприймати політики непрофесійних лежнів. Канал, який протягом останніх п’яти років фігурував в усіх політичних та корупційних скандалах.

http://censor.net.ua/forum/722850/kervnik_tk_rada_vasil_klimchuk_separatist_yakiyi_pd_chas_vonnih_dyi_pokazu_na_kanal_vktora_yanukovicha

Який був зав’язаний на відмиванні нардепівських та державних коштів у великих розмірах. Який звільняв своїх журналістів тільки за те, що люди бажали працювати чесно та на користь держави… Не бажали пити у робочу годину оковиту та брати від політиків хабарі на замовні сюжети. Скільки таких «пішли» за скороченням штату та з інших причин. Новим трендом політики ТК «Рада» стало звільнення невгамовних працівників нібито за прогули.http://www.telekritika.ua/profesija/2014-03-15/91561. Народні депутати написали відповідні листи до Володимира Гройсмана на підтримку парламентських журналістів, але директор ТК „Рада” Володимир Лех, надіслав усім нардепам таку відповідь.
 
1



















На сьогодні обурена журналістська спільнота (близько 50 чоловік) має намір подати до суду щодо наклепу на своїх колег. Перебування журналіста на лікарняному стало підставою для зазначеної статті. Для більшого тиску на психіку своїх підлеглих, керівництво телеканалу використовувало на свої запитах у різні інстанції офіційний логотип Верховної Ради України із зазначенням юридичної адреси парламенту: вулиця Грушевського – 5. Насправді, парламентський телеканал «Рада» — це окреме підприємство зі своїм власним статутом, юридичною адресою та власним банківським рахунком і печаткою. Це не структурний підрозділ Апарату Верховної Ради України, а тому, використовувати логотип Верховної Ради на своїх документах він не має ніякого юридичного права!

23












До того ж, усі особисті кабінети, апаратні, студії та технічні апартаменти цих горе-медійників перебувають у оренді парламенту. А оплачує її вищий законодавчий орган з державної кишені та заробітку платника податків. На жаль, цієї привілеї не має в інших, більш професійних телеканалів.
 
Нині, перший позов, судова Феміда задовольнила на користь колишньої журналістки ТК «Рада». Треба віддати належне судді Лісовській, яка вперше після Революції Гідності, не побоялася тиску представників телеканалу та винесла справедливе та правомірне рішення. Хоча юристка телеканалу Кияшко (доречі син якої працює в Апеляційному суді м.Києва) відкрито погрожувала в залі суду та залякувала Верховною Радою України, Комітетами ВРУ, Народними депутатами, янголами та чортами. Чим фактично чинила тиск на суддю. Про що свідчить аудіозапис з залу суду. Зараз канал подав на апеляцію, мабуть, сподівається на допомогу синочка Кияшко в Апеляційному суді м.Києва. Нічого, колеги, правда переможе! Ми зробимо процес прозорим.
 
До речі, коли наша колега з двома маленькими дітьми перебувала на лікарняному, під час якого її звільнили, її чоловік захищав кордони України в зоні АТО. Чого не можна сказати про працівників телеканалу «Рада». Його керівника, Володимира Леха та його заступника Вадима Перенчука чомусь ніяка мобілізація не бере, ні перша, ні шоста. Цікаво, хто ж, піклується про імунітет цих молодих і здорових працівників телеканалу та оберігає їх від призиву на військову службу?! Приміром, навіщо керівнику «Ради» війна, краще супроводжувати спікера парламенту Володимира Гройсмана у закордонні відрядження.
 

54












http://vk.com/vlekh
А у вільний час, підтримувати не бійців АТО, а права сексуальних меншин. Що робити, коли керівник телеканалу віддає перевагу чоловічий статті і не криється від своїх шанувальників. Не дивно, що три щойно прийнятих на телеканал хлопчиків-журналістів, теж виявилися „голубої масті”. Чи є бажання в українського глядача оплачувати своїми коштами віщання геїв. .. Питання відкрите.
 
14








http://antikor.com.ua/articles/47027-direktor_tk_rada_vladimir_leh_vozglavil_gej-parad_v_kieve
 
До речі, в період Майданівських подій, молодики Радівського рупору ховалися по домівках. Жодного репортажу тих подій на каналі не транслювали. До останнього сподівалися на повернення Віктора Януковича та підтримували тітушок. 14 грудня 2014 року журналіст Сергій Андрушко забив тривогу — Телеканал «Рада» не може надати відео голосування за «диктаторські закони». Відповідь на інформаційний запит: «Рада» зберігає відзняте відео 14 днів і жоден чинний закон не зобов’язує їх це робити. В одночас, один із працівників телеканалу повідомив, що знає 100%, що це відео заховане на сервері.
 
http://blogs.pravda.com.ua/authors/andrushko/548e0400481ec/
 
Нині, у судовому процесі перебуває ще одна гучна справа колишньої журналістки проти телеканалу «Рада».
 
http://kompromat1.info/articles/4936-vladimir_leh_publichno_ugrozhal_zhurnalistke_v_verhovnoj_rade
 
За захистом своєї честі та гідності, проти брехні та відкритого цинізму, подають свої позови до суду на керівництво «Ради» близько десяти журналістів.
 
Але це далеко не кінець злочинних зловживань нинішнього очільника каналу В.Леха. За останній рік супутник проплатили тричі. Тож тепер рядові співробітники отримують мізерні зарплати. А наближені по 7,500 тисяч грн. А крім цього ще й премії в конвертах. У розмірі зарплати. Відновлена практика подвійних відомостей Василя Климчука( попередній директор ТК «Рада»). Що це, як не корупція у вищому законодавчому органі? І куди дивиться профільний комітет ВР? Тепер запроваджена практика обслуговування технічного обладнання фірмами зі сторони. Раніше це робив відповідний технічний відділ телеканалу. Ініціатива з закриттям автопарку ВР, яку подав нардеп С. Соболєв, повинна трансформуватись у закриття ТК «Рада».Кількість незадоволених у колективі зростає, журналістів все більше цікавить, куди зникають гроші? А ще, чому непрофесійні ведучі, з,явились віднедавна на каналі.І чого така собі протеже Зайчука, дружина депутата Наталя Уманець- Кожемякіна, вже керує каналом, поки Лех розважається на гей-вечірках?   З усього видно, що президентський блок віддав свій політичний рупор Юліїї Тимошенко.

Дивна конфігурація, особливо у світлі останніх подій. Скільки ще така вакханалія існуватиме? Пане Міністре інформаційної політики, чи час Вам давно переглянути цю ситуацію та віддати частоту, адекватним парламентським журналістам? Чи тим телеканалам, які вже давно довели свої професійні якості. І наостанок. У профільних вузах, на прикладі ТК «Рада», давно демонструють — роботу каналу, тих ведучих та «журналістів», як зразок непрофесійної, неадекватної та жахливої роботи. Куди вже краще, панове?.

Новые обещания
FACEBOOK GROUP